Pyhä, pyhä, pyhä Herra Sebaot; kaikki maa on täynnä hänen kunniaansa.” Minä rakastan teitä, lapseni, te piskuisen laumani jäsenet. Älkää peljätkö. Minä, Jeesus Kristus, lihaksi tullut Jumalan Poika, olen tässä.
Viettäkää aikaa kasvojeni edessä sanaani syöden, kasvojani etsien. Sieltä tulee nälkäisiin sydämiinne ravinto, jota sydämenne kaipaa, ravitseva, täyteläinen, puhdistava ravinto. Minä haluan rakkauttani vuodattaa sydämiinne ylenpalttisesti. Minun rakkaudessani sydämenne jää sulaa. Pisara pisaralta jää sydämissänne alkaa sulaa. Minä tunnen sydämenne salaiset haavat. Kaiken katkeruuden, vihan, anteeksiantamattomuuden kuonan tahdon sydä-mistänne sulattaa. Olkaa turvallisella mielellä. Tiedän, että joillakin teillä on myös seksuaalisen hyväksikäytön jättämiä syviä, syviä haavoja sydä-missänne. Minä, Jeesus Kristus, totisesti tunnen ja tiedän, kuinka äärettömän haavoittavaa on joutua seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Mikään elämänne osa-alue ei ole minulta salassa. Minä erityisesti tahdon hoitaa tällaisella alueella sisimpänne syviä haavoja. Olkaa turvallisella mielellä. Mikään ei ole minulta salassa. Teidän salaiset haavanne, unohdetut, suljetut haavanne ovat minun taivaallisen Isäni edessä kuin avoin kirja. Olkaa turvallisella mielellä. Laittakaa täysi toivonne minuun, haavoittuneet lapseni. Minussa on teille eheys, toivo, tulevaisuus, yltäkylläinen elämä.
Älkää peljätkö, lapseni. Erityisesti tällä alueella tahdon teitä hoitaa. Rikkinäisyytenne tahdon parantaa. Kertokaa kaikki minulle yksityiskohtaisesti. Kertokaa kaikki minulle, Jeesukselle Kristukselle, yksityiskohtaisesti. Minä tunnen tuskanne. Minä rakastan teitä, te haavoittuneet lapseni. Tulkaa minun parannettavakseni. Kertokaa kaikki minulle yksityiskohtaisesti, ja minä lasken parantavan, pyhän läsnäoloni haavoihinne. Minun rakkauteni sulattaa jään sydämistänne. Pikkuhiljaa jää alkaa sulaa ja uusi, ehyt elämä asettuu sydä-miinne. Olkaa turvallisella mielellä. Pikkuhiljaa teen työtä haavoittuneessa sydämessänne. Uusi elämä todella nousee vihertävänä oraana, toivona, sydämistänne. Kaikki ei tapahdu kerralla. Joskus joudun nostamaan muistoja esiin, jotka jo ovat vaipuneet unholaan. Ette haavoittuneisuudessanne ole kyenneet muistamaan menneitä kipuja, vaan olette torjuneet kivun. Minä rakkaudessani toisinaan joudun nostamaan kipeitä muistoja esiin. Olkaa täysin turvallisella mielellä. Noina hetkinä erityisesti parantava, suojeleva käteni lepää yllänne. Teitä kannetaan rakkauteni käsivarsilla. Siinä saatte levätä lapsen lailla luottaen minuun. Minä, Jeesus Kristus, todella tiedän, kuinka teitä hoitaa taivaallisella balsamilla, Pyhän Henkeni parantavalla läsnäololla. Pikkuhiljaa parantumisenne edistyy. Kun kipu palaa mieleenne, turvatkaa heti minuun. Minä itse rakkaudellisessa läsnäolossani teitä jälleen hoidan. En soimaten, vaan armahtaen. Armahtaen, lapseni.
Kerran Golgatan ristillä näin myös tämänkaltaisen synnin saastan sovitetuksi. Minä, Jeesus Kristus, kannoin sekä tällaiseen syntiin syyllistyneen että haavoituksen kohteeksi joutuneen tuskan Golgatan ristillä. Vereni puhdistaa teidät täydellisesti. Minä parannan haavanne ja vapautan elinikäisestä kah-leesta teidät täyteen Jumalan lasten vapauteen. Olkaa turvallisella mielellä. Aina ei teillä tarvitse olla minun valtuuttamaani sielunhoitajaa tuskassanne ja kivussanne, vaan minä itse, Jeesus Kristus, teidän haavanne parannan ihan kahden kesken. Viettäkää paljon aikaa sanaani syöden, kasvojani etsien. Te lapseni ette ymmärrä mikä valtava parantava voima on sanassani, minun pyhässä sanassani. Sieltä lähtee eheys, täydellinen parantuminen synnin aiheuttamiin haavoihin. Olkaa turvallisella mielellä, lapseni. Tulkaa luokseni lepäämään lapseni, tulkaa! Minä katkaisen synnin kahleet elämässänne pyhän vereni kautta, ja vapaus, täydellinen vapaus koittaa. Amen. Halleluja!