Minä rakastan teitä, te piskuisen laumani jäsenet. Olkaa turvallisella mielellä. Minä, Jeesus Kristus, lihaksi tullut Jumalan Poika, olen tässä.
Minä rakastan teitä, te haavoittuneet lapseni. Tulkaa minun luokseni eheytettäviksi, parannettaviksi sielujenne vammoista. Minä olen kuullut teidän huokauksenne, tuskaisan valituksenne sielujenne vammojen tähden. Minulla on hyvä tahto teitä kohtaan, lapseni. Tulkaa, tulkaa rakkaat lapseni! Antakaa vereni pestä teidät puhtaaksi synneistänne, haavoitetusta minuudestanne. Kuinka sydämeni onkaan ollut murheellinen teidän alaspainetun olemuksen-ne tähden. Minä totisesti tahdon nostaa katseenne ylös alaspainuneesta sielustanne. Nähkää edessänne minun hellät kasvoni, täynnä sääliä ja armahtavaisuutta haavoitetulle lapselleni. Tunnustakaa synti synniksi, ja rauhani, iloni vuodatan teihin. Tiedän, että monesti teidän taakkanne on ylivoi-maisen raskas, lapseni. Tarttukaa kuitenkin käteeni, lapseni. Pienikin huo-kaus alakulostanne kääntyen puoleeni tuo avun. Heti auttava läsnäoloni on luonanne käsinkosketeltavan todellisena. Kääntäkää katseenne tuskastanne minuun, lapseni. Kysyn vain: “Tahdotko?” Myöntävän vastauksen saatuani ryhdyn totiseen parannustyöhön elämässänne. Sielunne totisesti halajan eheyttää.
Minä olen rakkaus. Teidät olen luonut rakkauteni kohteeksi, lapseni. Kuinka haluankaan avata sydämenne, nälkäisen sydämenne rakkaudelleni, parantavalle läsnäololleni. Minä nostan alaspainuneen katseenne taivaallisiin sanani kautta, vereni tähden. Syökää sanaani, lapseni, sieltä tulee teille apu. Sanassani on valtava parantava voima. Ette ymmärrä sanani tärkeyttä paranemisprosessissanne. Sanani apu on käsin kosketeltava. Minä asun sanassani. Minun sanani on totisesti elävä. Sanassani on valtava voima. Sanani on lääke haavoitetulle sielullesi, ruumiillesi. Minun läsnäoloni tulee sanani kautta elämäänne. Olkaa turvallisella mielellä, lapseni. Älkää peljätkö! Tuntekaa sanani voima, läsnäoloni sanassani. Läsnäoloni parantaa teidät täydellisesti. Vereni on vuotanut haavoitetun sielunne tähden. Vereni on vuotanut syntisen vaelluksenne tähden. Tunnustakaa syntinne aina, kun ilmoitan synnin teille levottomalla omallatunnollanne. Tunnustakaa synti heti, kun sen teille ilmoitan. Älkää antako omantuntonne paatua. Pyhä Henkeni on hyvin herkkä Henki. Hän ei väkisin tee teissä työtään. Pyhän Henkeni läsnäolo parantaa synnin aiheuttaman haavan, olipa kyse synnistä, joka on tehty teitä vastaan tai omasta synnistänne.
Tulkaa, lapset, tunnustakaa syntinne minulle yksityiskohtaisesti. Minä annan teille Poikani veren tähden rauhan ja levon. Olkaa turvallisella mielellä, lapseni. Tulkaa ottamaan vastaan eheys, rakkaus, anteeksiantamus. En ole tarkoittanut teitä elämään taakoitettuna, vaan vapaina kuin taivaan lintu. Olkaa turvallisella mielellä. Syökää sanaani runsaasti, eläkää sanastani, eläkää ylösnousemusvoimassani. Minä tahdon totisesti parantaa haavanne. Tulkaa, lapseni, tulkaa syliini! Sylissäni koette täydellisen paranemisen, täydellisen vapauden. Minä olen Isänne, äitinne. Minä olen kaikki, mitä te tarvitsette eheytyäksenne. Tulkaa! Ei voi ihmislapsi syviä sielujenne haavoja parantaa, ei voi ihmislapsi kipuanne ottaa pois. Minun täydellinen, puhdas rakkauteni parantaa teidät. Minä rakastan teitä. Näin sanoo Herra. Amen. Halleluja!