Minä rakastan teitä, te piskuisen laumani jäsenet. Minä, Jeesus Kristus, lihaksi tullut Jumalan Poika, olen tässä.
Kuinka sydämeni halajaakaan teidän rakkauttanne. Minä olen Isänne, taivaallinen Isänne. Monella teistä on haavoja, jotka liittyvät teidän maalliseen isäänne. Te ette ole saaneet sitä rakkautta, jota turvaton lapsi olisi tarvinnut kehittyäkseen terveesti. Minä, teidän taivaallinen Isänne, tahdon korjata herkkään sieluunne syntyneet haavat. Älkää peljätkö, lapseni! Minä, Jeesus Kristus, kaikkivaltiaassa rakkaudessani totisesti tahdon teitä, isättömät lapse-ni, hoitaa. Minä olen Isänne, täydellinen Isänne. Maallinen isä aina on vajavainen omassa haavoittuvaisuudessaan. Jokainen lapseni on haavoilla, kenkään ei ole eheä, mutta minun taivaallinen Isäni odottaa lapsiaan pyhään, puhtaaseen syliinsä. Hän odottaa syli avoinna. Tulkaa, lapseni, tulkaa, te isät sekä lapset, jotka ovat ilman isän rakkautta jääneet. Jo ihmisen luodessani tiesin ihmislapsen alttiuden haavoittua. Minä olen Isänne, rakkaat lapsukai-seni. Tulkaa Isän syliin, tulkaa, tulkaa syliini! Omistakaa puhdas, täydellinen, huolehtiva Isän rakkaus nälkäisiin, nääntyneisiin sydämiinne. Ristillä kannoin hylkäämisen tuskan. Minä, Jeesus Kristus, kannoin itsessäni Isäni hylkäämisen. Minut hyljättiin, jotta teitä ei hyljättäisi. Isä kohdisti vihan ja hylkäämisen minuun, Poikaansa, jotta teillä lapseni olisi täydellinen turva, ikuinen elämä taivaallisen Isän käsivarsilla. Raskain tuska ristillä oli kantaa oman taivaalli-sen Isäni hylkääminen. Hän todella käänsi minulle selkänsä. Sydämeni murtui. Ei kipu, tuska ruumiissani, vaan taivaallisen Isäni hylkääminen mursi sydämeni. Kokemus oli äärimmäisen tuskallinen.
Tulkaa, lapseni, tulkaa Isän syliin! Teille hänen sylinsä on aina auki. Kääntykää hänen puoleensa koko sydämestänne, lapseni. Teillä on oikeus kääntää hänelle selkänne. Kuinka hän onkaan murehtinut tällaisen synnin tähden. Se vie teidät kerran kadotuksen piinaan. Olkaa turvallisella mielellä, lapseni. Teille taivaallisen Isäni syli on aina auki. Hän tahtoo parantaa syvät haavanne, jotka ehkä jo lapsuudessanne on teihin lyöty. Hän tuntee esteet kehityksessänne, isättömyyden haavat. Olkaa turvallisella mielellä, lapseni. Tulkaa taivaallisen Isänne rakkaudelliseen syliin. Hänen kätensä ovat ojennetut sulkemaan rakkaan lapsensa syliinsä. Tulkaa, lapsukaiseni, tulkaa! Minä rakastan teitä. Näin sanoo Herra Jeesus Kristus kaikkivaltiudessaan. Amen. Halleluja!